ماي واي لكل بيت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الربح عن طريق ماي واي مميزات كتير للأعضاء احلى المنتجات من ماي واي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عاوز تكسب بدون راس مال

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 11

عاوز تكسب بدون راس مال Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تكسب بدون راس مال   عاوز تكسب بدون راس مال Emptyالأربعاء سبتمبر 28, 2016 6:57 pm

اولا العضوية ب 10 جنيه تدفع مرة واحدة

مميزات العضويه

أولا :
هتحصل على منتجات ماى واى بخصم 25% عن سعر الكتالوج .

ثانيا:-
تحت كل منتج فى عدد النقاط كل ما تجمع طلبيه ب 160 نقطة على فاتورة واحدة بتاخد هديه او هديتين منتجات الشركة سعرهم 35 جنيه .

ثالثا هدايا البرامج :

يعنى ايه برنامج ؟ البرنامج دا بيكون على شهرين او 3 شهور الشركة بتحدد ليك عدد نقاط بتشتغلها ومش شرط تكون النقاط دى على فاتورة واحدة وبتاخد عليها هدية وبتكون أول شهر وتانى شهر منتج من منتجات الشركة والشهر الاخير من البرنامج هدايا قيمـــه جـــدااا جـــدااا جـــدااا….

رابعا : أيام التنشيـط :

هدية التنشيط بتكون تحفيز ليك بيكون ليك 3 هدايا كل شهر وهتلاقى اعلان عن هدايا التنشيط وايامها فى كل الفروع معانا على الموقع وهتعرف التنشيط انك تعمل كام نقطة وكمان نوع الهدية وتعالى معانا نعرفك على بعض هدايا التنشيط اللى ممكن تحصلى عليها معانا …..

خامسا : نظام المكافأت والمستويات والألقاب والشيكات :

من خلال الجدول التالى تقدر تتعرف على المكافأت اللى ممكن تحصل عليها من ماى واى ……

سادسا نظام الشجرة :

يـعنـى ايه شجرة ؟ ببساطة كدا كلنا عارفين ان كل شجرة ليها جذر وليها فروع انت هتكون الجذر بتاع شجرتك وكل ما تدخل اعضاء تحت كودك هما هيكونوا الفروع بتاعت الشجرة وكل ما الفروع تزيد كل ما الشجرة تكبر ومكافأتك معانا تزيد اكتر واكتر وكمان هتاخد شيكات على الالقاب اللى هتوصل ليها …… يا ترى بعد ما عرفت كل أسرار ماى واى لسه متردد ياللا بسرعة مستني ايه ….!                                                                           اشتركى معانا
https://mywaymahalla.rigala.net

عاوز تكسب بدون راس مال
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عاوز تشتغل وتكسب بدون رأس مال انضم لينا وهتستفيد